tisdag, november 21, 2006

Sökhysteri!

Häftigt! För några minuter sedan upptäckte jag att man kan söka här på Nickes lilla. Det finns en liten ruta precis här uppe intill "SEARCH BLOG"-knappen. Där kan man skriva vilket ord man vill och se om jag har skrivit om just det här på Nickes lilla. Tyvärr kan man inte se alla inlägg jag exempelvis har skrivit om Degerfors, utan bara de 20 senaste som innehåller "Degerfors". För att få reda på lite kul fakta får man därför söka på ord jag inte skriver om så ofta. Jag roade mig med detta och fann att jag har skrivit om...

..."Jönssonligan" i åtta inlägg. Mindre än vad jag trodde.
..."Stasspaksvallen" i två inlägg.
..."Örebro" i hela 17 inlägg. Är det möjligt?!
..."Teddy Lucic-kopian" i elva inlägg.
..."Sjukhus" i noll inlägg. Tack för det.
..."Film" i tio inlägg. Ruggigt lite med tanke på vilket vanligt ord det är.
..."Politik" i ett inlägg. Stort intresse!
..."Lov" i fyra inlägg.
..."Gott" i mer än 20 inlägg. Ingen överraskning.
..."Dogge" i fyra inlägg.
..."Robert Laul" i sex inlägg.
..."Bloggproblem" i noll inlägg. Blogger.com är pålitligt! Oftast.
..."Daniel Mendes" i åtta inlägg. Jag saknar honom.
..."Tintin" i tre inlägg.
..."Kök" i två inlägg. Skrattretande.
..."Musik" i tio inlägg.
..."Lagerbäck" i 15 inlägg. Min favorit-Lasse!
..."Ingvar Oldsberg" i noll inlägg. Men ett med detta!

Nu orkar jag inte räkna mer, men lita på att det blir fler sådana här summeringar längre fram.