måndag, juli 24, 2006

Måndag

Jag är otroligt stolt över mitt rubrikval. Min hjärna gick på högvarv för att komma på den utsökta rubriken. Så ni vet.

Det är brist på blogg upphöjt till 2436 nu. Allting går runt, runt, runt.

Jag går upp tidigt, tar mig till jobbet och stannar där till halv, kvart i fyra. Åker hem, käkar något matlikt och tar igen mig en stund (ibland i form av att sova; ibland i form av att vila djupt). Sedan piggnar jag till och gör mig redo för att utföra någon form av träning, antingen badminton eller löpning. Sedan, när jag kommer hem efter träningen, är jag slut och orkar inte göra så mycket förutom att äta ytterligare en bit mat och sedan titta på tv alternativt sitta här vid datorn. Klockar blir till slut mycket, och John Blund knackar mig på axeln och säger: "Du, nu är det dags, va?"

Så brukar vardagarna se ut. Denna dag såg precis ut som ovan. Det mest häpnadsväckande var att vi blev bjudna på glass efter träningen. Smakade otroligt bra, för er som undrade.

Åh, just det. Något annat som nu också är en del av mina vardagar (helgdagar också, för den delen) är Dan Browns I cirkelns mitt. Verkar inte lika vass som Da Vinci-koden eller Änglar och demoner, men bra är den hur som helst. Vi snackar ju om Dan Brown.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

10 augusti 2006 kl. 19:00  
Anonymous Anonym said...

Your site is on top of my favourites - Great work I like it.
»

16 augusti 2006 kl. 04:47  

Skicka en kommentar

<< Home