söndag, juni 18, 2006

Brist på blogg

Fruktansvärt varm dag. Fattar inte varför jag just skrev det, men inlägget måste ha en början som alla känner igen sig i. Välkomna hit.

Det var min tenta- och bloggarkollega HåPe som inte för så längesedan myntade uttrycket brist på blogg. Man har helt enkelt inget att blogga om. Jag kan i och för sig blogga i evinnerliga tider om fotbolls-VM, men det skulle till och med jag bli trött på.

Brist på blogg, helt enkelt.

Varmt på Valla i dag också. Planskötaren satte till och med igång planens otroligt fräcka bevattningssystem i halvlek - så varmt och torrt var det. DIF bemästrade värmen bäst och vann med 1-0 mot Jönköpings Södra. Helgjuten insats, enligt mig.

Nl Nl Nl - Svårt att ta ut någon speciell. Får bli Daniel Mendes, målskytten.
Nl Nl - Ett helt koppel här också. Ptja... Tobias Solberg?
Nl - Tobias Hedberg.