måndag, juni 12, 2006

Tuffa tider

Ugh. Två dagar sedan den "fantastiska" matchen mot Trinidad & Tobago och besvikelsen ligger fortfarande kvar som ett skimmer över mig. Seger mot Paraguay på torsdag räddar dock allt och Sverige går förmodligen vidare. Snälla!

Och nej, alla som undrar, Lars Lagerbäck kommer inte ändra på laget till Paraguaymatchen. Anders Svensson spelar vidare, dock blir det förmodligen så att Andreas Isaksson får ställa sig i mål i stället för Shaaban.

I dag nåddes jag av ett fruktansvärt bakslag i träningen. Egentligen är det så att sommarträningen inleddes på riktigt just i dag, och då är det kanske lite svårt att gå tillbaka innan man ens har börjat. Men det har jag lyckats med. Således ligger jag nu på minus, om man kan säga så. Det gick oerhört segt att springa i dag, och jag känner mig redan nu fruktansvärt omotiverad till att fortsätta.

Ytterligare bakslag: på grund av den rådande VM-febern har jag börjat spela Championship Manager - ett riktigt fotbollsnördspel! Säsongen är 00/01 (oerhört längesedan!) och jag har redan lyckats få sparken från Coventry och Bristol Rovers. Det är verkligen tuffa tider nu.