fredag, juni 09, 2006

Snart dags

Om mindre än fem timmar är det igång - fotbolls-VM 2006. VM-febern börjar så smått infinna sig. Eller ja - den är här! Jag vill att det ska dra igång nu. Tiden fram till den 9 juli - då finalen spelas - blir en underbar tid med massor av fotboll. Jag ska nu presentera mina tre käraste vänner under denna fotbollsfyllda tid.
















Att sitta skönt är ett måste när det vankas högklassig fotboll. Med en liten kudde bakom huvudet förhöjs komforten rejält.

















Tv:n är en förutsättning för att det ska bli något VM-tittande för min del. Orosmoln i detta nu: bilden på SVT2 är lite flimrig. Frågan är om jag kan åtgärda detta.


















En VM-guide är ett måste att ha till hands när man tittar på VM-fotboll. Perfekt läsning när TV4 har reklamavbrott.

VM-guld tar Brasilien. Sverige blir tvåa i gruppen och åker ut mot Tyskland i åttondelen.

Nu kan det köra igång!