söndag, april 09, 2006

F1-världsmästare i rutan?

"Herregud! Har TV4 fixat in Michael Schumacher?", frågade jag mig själv när jag tidigare i dag kollade in reprisen av Rampfeber. Naturligtvis var det inte Michael Schumacher som uppträdde tillsammans med Arja Saijonmaa. Schumacherkopian hette Tony Irving, någon som jag inte sitter inne med så mycket information om. Förutom att han är lik Michael Schumacher, då.

Det här med folk som är lika varandra tycker jag är fasligt intressant och skoj. För er som vill njuta ytterligare av mina "lika som bär"-tankar rekommenderar jag en tripp längs minnenas allé i form av inlägget "Teddykopia" från den 13 mars.

För övrigt tycker jag att Teddy Lucic-kopian blir mindre lik Teddy Lucic för var dag som går. Jag har dock inte luskat vem läraren är på pricken lik, så han får fortfarande gå under namnet Teddy Lucic-kopian.