måndag, mars 13, 2006

Teddykopia

Sex veckor praktik går oerhört fort. Sex veckor är den tid jag har varit ifrån universitetet. I dag gjorde jag comeback på universitetsmarken. Typ allt var som vanligt förutom att det var så in i helvete med snö överallt.

Något som skiljde sig från tiden innan praktiken var att vi i dag hade en ny lärare. Under tiden vi hade lektion kom jag på tre personer han var lite lik - Mark Levengood, Teddy Lucic och Hans Fahlén.

Mark Levengood: Min första tanke. Denna tanke fick dock ge vika när jag kom att tänka på...

...Teddy Lucic: Fotbollslandslagets fenomenale mittback. Det var nog så att läraren var snudd på en kopia av Teddy. Så måste det ha varit.

Hans Fahlén: Tanken att läraren var lik Hans Fahlén kom i slutet av lektionen när jag var trött och hade det lite tråkigt. Egentligen var läraren inte så lik Fahlén. Dock starkt av mig att tänka på Hans Fahlén i det trötta läget.

__

Recept: Finalbidrag i Melodifestivalen

Ingredienser
2 Daltonbröder,
3 bröder Cartwright,
1 Lucky Luke-kopia,
3 höbalar,
Lite musik,
Lite sång,
3 liter Hits for kids-varning.

Tillvägagångssätt: Blanda alltihop.

Och vips så skapade vi Rednex!