fredag, april 14, 2006

Dunderelva

Jag är med. Men jag vet inte varför. Drömelvan 2006.

Målvakt: Mattias Asper, Malmö FF.

Försvarare: Andreas Jakobsson, Helsingborg; Mats Hedén, Häcken; Toni Kuivasto, Djurgården; Bobbie Friberg Da Cruz, GAIS.

Mittfältare: Ola Toivonen, Örgryte; Niclas Alexandersson, IFK Göteborg; Johan Arneng, Djurgården; René Makondele, Gefle.

Anfallare: Afonso Alves, Malmö FF; Dioh Williams, Häcken.

40 kronor ivägslängda och jag kommer inte vinna. Någon som har en bra liga jag kan vara med i? Ring och tipsa mig på numret som skänker hela överskottet till Radiohjälpen. Eller också kan du sms:a, men kom då ihåg att du måste ha Telia eller Halebop.

__

För övrigt tror jag att jag denna vecka har slagit personligt rekord i badmintonträning utan att ha befunnit mig på läger (där man äter, sover, går på toan och badar i badminton dygnet runt i en vecka). Fem dagar i rad - måndag till fredag - och totalt elva timmars träningstid. Elitsatsning? Nej, så här blir det ibland när man råkar hänga i Karlstad och Kristinehamn när det vankas träning. Dunder.