måndag, maj 29, 2006

Något för alla

Jag är en dålig fotograf. Kameran som på något tekniskt och konstigt vis är inmekad i min mobiltelefon är obetydligt bättre. Summan av dessa två termer kan bara bli en katastrof. Jag försökte ta någon bild i går, men det blev en massa pannkaka av alltihop. För att allt inte ska vara helt bortkastat utlyser jag nu en tävling! Alla tävlingssugna ska nu läsa mycket noga.

Att vara med i tävlingen är helt gratis och förstapriset (som är det enda priset) går definitivt inte av för hackor - ett eget inlägg här på Nickes lilla. Ta nu en ordentlig titt på kortet som publiceras här under.



På bilden står Degerfors (vita tröjor) och Brommapojkarnas (röd-svarta tröjor) startelvor uppställda inför gårdagens match. Domarna (de i gult) står i mitten och två flagghållande killar flankerar hela högen. Framför spelarna står 22 knattar. För att ta hem förstapriset - ett alldeles eget inlägg här på Nickes lilla - ska du urskilja vilka Degerfors och Brommapojkarnas spelare är på bilden och mejla in till mig. Skippa domarna, flagghållarna och knattarna!

Uppgiften kan vid första anblicken verka omöjlig, men det behöver den inte vara. Lite hjälp på traven kommer redan nu. Spelarna som är med på bilden återfinns här.

För er som inte orkar med en fånig namnlek - ta en lång titt på nedanstående bild.

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nice colors. Keep up the good work. thnx!
»

10 juni 2006 kl. 08:43  
Anonymous Anonym said...

Very pretty design! Keep up the good work. Thanks.
»

22 juli 2006 kl. 02:06  

Skicka en kommentar

<< Home