lördag, maj 27, 2006

Jag går framåt - och tillbaka

<> Jag hjälper till vid sjösättandet av en båt.
<> För första gången kör jag bil med släp. Sträcka: 15 meter. Små, små steg...
<> Jag hittar spaken man öppnar bilens motorhuv med på första försöket.
<> Jag kollar oljan på ovan nämnda bil.

Några saker jag har gjort i dag. Det kan nog bli något av mig också. För att visa att jag (ännu) inte är en fullfjädrad teknikperson ska jag också redovisa några andra saker jag har roat mig med i dag. Saker som är lite mer "jag".

<> Tittar på innebandy-VM på tv.
<> Lusläser Degerforsbloggar, Vulkanernas gästbok och tittar in på Degerfors hemsida x antal gånger under dagen.
<> Följer stora delar av superettamatchen Qviding-Sundsvall via svenskfotboll.se:s liverapportering.
<> Lyssnar på den belgiska schlagerdängan Je t'adore några gånger.
<> Kollar in fotbollsresultat och upptäcker att två av mina studiegruppsmedlemmar dömer så högt upp som division 3. Blir imponerad.