lördag, december 03, 2005

Action i Mellerud

Är tämligen nyss hemkommen från en actionfylld dag i Mellerud. Den måste ha varit väldigt actionfylld eftersom jag är tröttare än en burk sömnpiller. Ett tecken på min trötthet är att jag somnade i bussen. Jag brukar aldrig somna i bussen - varken på ditvägen (morgonen) eller på hemvägen (eftermiddagen/kvällen). Men nu drog jag ner rullgardinen på hemvägen.

Dagen i Mellerud var hyfsad. Spelade badminton i en rätt schysst (tämligen nybyggd?) hall. Spelet var desto oschysstare; oavgjort mot Stinget (vi tappade, som man brukar säga, stinget) och förlust mot Grums. Ha nu i åtanke att vi hade ett starkt decimerat manskap, varför den enda inspelade poängen inte får ses som en total katastrof. För egen del gick det rätt bra: två vinster och två förluster. Formen är i antågande!

Dagens godaste var kebabpizzan på Vita Sannar (vilket namn på en pizzeria!) i Mellerud.