torsdag, december 01, 2005

Hasselhoff tog över

Känner mig helt tom och orkeslös. Var i skolan i dag och försökte besvara instuderingsfrågor om någon skum historisk epok, men det gick väl sådär. Jag och min tentavän undersökte i stället David Hasselhoff och hans låtar. Franska revolutionens händelseförlopp mot Looking for freedom? Låten vann i alla fall i dag.

Vurpade med cykeln i dag. Det gjorde ganska ont, men som tur är föll jag på min högersida. Hade varit mycket värre om jag hade slagit i min vänstersida. Varför? Då kanske jag inte hade kunnat följa med på lördag och spela badminton i... ja, var då? På spåret-leken går nu in i sitt slutskede.

Vart är jag på väg?

4 poäng
Dussintalet mil till både resans utgångspunkt och Sveriges näst största stad från min plats. Hårda bud i min dalsländska plats enligt talesättet.

Nu är det riktigt nära.