söndag, november 04, 2007

Är "Natalie" ute?

Då var det återigen dags för något som kallas för söndag.

Veckans...

...skvaller: I veckan fick jag reda på att två framstående historiedidaktiker för en tid sedan spelade Black Jack på ett av Karlstads uteställen. Vem som bjöd in dem till bordet? En student!

...hotellfrukost: Den kom i dag! Eftersom jag inte äter frukost på hotell så ofta kan det bara bli ett betyg: Nl Nl Nl Nl Nl

..."släpp inte ut honom!": När vi var i Eskilstuna och tävlade stukade han foten på parkeringen utanför badmintonhallen. I går stukade han foten på en gräsplätt i Trollhättan. Vem det är spelar ingen roll. Det som spelar roll är att han i fortsättningen inte ska släppas ut utan tillsyn.

...skönaste: Tänk att för andra veckan i rad slippa ha superångest och alltid oroa sig för DIF:s fortsatta superettaexistens när man tänker på fotboll. Det har varit klart ett tag nu. Så skönt.

...närmaste: Ja, det var lite smånära att jag och min dubbelpartner från Orust gick till final i Trollhättan. Vi hade något som kallas matchbollar (notera: pluralis), men fick ändå inkassera en semifinalförlust.

...låt: Det här var minst sagt längesen. Jag kan väl inte längre haspla ur mig Natalie med Ola? Det måste till något nytt här! Jag får tänka över den här punkten till nästa vecka.