tisdag, oktober 30, 2007

Från tre till - noll (del 2)

Det finns ingen tid att spilla. I går var det superettan - i dag är det allsvenskan. Det är ungefär noll personer som kommer ihåg detta, men faktum är att jag även avlade ett tips till allsvensk sluttabell mitt i superettahysterin. Förra året hade jag tre rätt i mitt allsvenska tips. Här kommer årets facit, i vanlig ordning med min tippning inom parentes.

1. IFK Göteborg (7)
2. Kalmar FF (6)
3. Djurgården (8)
4. Elfsborg (1)
5. AIK (2)
6. Hammarby (5)
7. Halmstad (11)
8. Helsingborg (3)
9. Malmö FF (4)
10. Gefle (9)
11. GAIS (10)
12. Örebro SK (14)
13. Trelleborg (12)_____
14. Brommapojkarna (13)

Noll rätt - i dag igen. Som synes hade jag väldigt dålig koll på topplagen, medan jag nästan hade rätt på några bottenlag. Det går dock inte gömma sig bakom följande faktum: Vilket ruttet tipparår!