torsdag, april 26, 2007

Puh!

Jag kan inte komma ihåg när jag senast var med om en så intensiv dag som i dag. Det går bara inte. Eftersom jag nu har varit med om en dag full av aktiviteter ska jag lite halvexklusivt redovisa vad jag har varit med om.

Förmiddagen var inte superrolig, därför blir det inte mycket berättat om den. Den innehöll tråkiga ting som handling och tvättning.

Lunch ute helt allena på universitetet. Det var nog dagens bästa stund. Vädret var bra och - som sagt - jag satt ensam. Bra så.

Eftermiddagen inleddes med seminarium om två små nätta pamfletter på vardera 300 sidor. Egentligen inget att berätta om.

Fort som tusan hem och sedan iväg på träning. Fjäderbankande och sedan hem igen. Kom då på att jag var tvungen att handla igen, vilket jag gjorde.

Vilket ruskigt intetsägande blogginlägg. Det här ska jag aldrig göra om. Hädanefter ska jag fortsätta i gammal god stil. Alla får dock hålla ut ett tag. I morgon väntar återigen en resa till Göteborg - men inte för att se på fotboll. Säsongens sista tävling ska spelas, något som innebär att jag på lördag klockan 15.00 när DIF möter Bunkeflo inte kommer befinna mig på Stora Valla. Känns allt annat än bra. Veckans cupseger tyder dock på att det går bättre för DIF när jag inte ser dem. Och det ska faktiskt bli kul att spela, äta och värma upp en hel helg.

Läste precis igenom det jag har skrivit. Dagens var visst inte så intensiv som jag inledningsvis skrev. Avgå alla!