torsdag, juli 27, 2006

Örebrotrippen fixad

Jag ska aldrig mer klaga på vädret - då blir det bara varmare! Årets varmaste dag? Tror det.

I går - när det var varmt - var jag ute och sprang. I dag - när det var varmt - var jag ute och sprang. Eftersom jag båda gångerna tog mig runt i vidrigt varma förhållanden lär jag fixa alla sorters värme i framtiden. Känns skönt.

Känns också otroligt skönt att biljetterna är bokade till Örebro-Degerfors den 23 augusti. Med förra årets match i Örebro i färskt minne - då vi satt direkt bakom ett av avbytarbåsen och såg i stort sett ingenting av spelet på den ena planhalvan - tänkte jag mig för både tre, fyra och fem gånger innan jag bekräftade bokningen. Inga avbytarbås i närheten, tack! Eftersom det verkar vara en liten anstormning efter biljetter - eller också är det Ticnet som vill få det att se ut som det är det - och många av de halvbra och billigare platserna var uppbokade blev biljetterna dyra (dyrast av alla!) - men platserna verkar okej. Inga avbytarbås i närheten.

23 augusti, alltså. Skoj!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Here are some links that I believe will be interested

6 augusti 2006 kl. 23:56  
Anonymous Anonym said...

I'm impressed with your site, very nice graphics!
»

11 augusti 2006 kl. 17:03  

Skicka en kommentar

<< Home