måndag, juni 26, 2006

Några dagens

Dagens händelse:
Jag blev duschad på kyrkogården. Bevattningssystemet sattes igång - och jag stod i vägen.

Dagens spänning 1:
Jag har börjat läsa Dan Browns Änglar och demoner. Inte kommit så långt i den ännu, men spänningen har redan nått mig. Lite mer action än i den förra boken jag läste som handlade om den ryske hokuspokus-mannen Rasputin. Han får jag berätta mer om någon annan gång. Vilken hjälte!

Dagens spänning 2:
Straffsparksläggningen mellan Schweiz och Ukraina. Alltid spännande med straffar.

Dagens chock:
Landskrona BoIS-Degerfors IF 1-2. Två j-vla ett borta mot Landskrona! Tre raka segrar nu - vi går på vatten!

Dagens jobbigaste:
Träningen i Karlstad. Orkar inte ens tänka på den. Jag blir så trött.

Dagens bästa:
Tuppluren på eftermiddagen. Varför tupplurar jag inte till oftare?

Dagens hopplock:
Det här blogginlägget.