lördag, februari 04, 2006

Darin, Darin, Darin, (Nanne)!

Ständigt denna Darin! Hysterin är total - i Kristinehamn. Och lite Nanne.

I dag var jag hos min farmor och hälsade på. Jag passade på att titta lite på Kristinehamns bidrag till världstelevisionen - KLTV (Kristinehamns Lokal-TV).

Jag vet inte det exakta namnet på programpunkten, men jag tror att det de visade hette TV-grattis. Det hela går ut på att KLTV uppmärksammar att folk fyller år. Någon släkting skickar in en bild, födelsedagsbarnets namn, hur många år personen i fråga fyller, en hälsning och en önskan om vilken låt som ska spelas efter att grattishälsningen är framförd. Så går det till, antar jag. Puh!

Jag tittade på fyra grattishälsningar. Vilka önskelåtar spelades?
  • Grattishälsning 1: Darin - Money for nothing
  • Grattishälsning 2: Darin - Who's that girl
  • Grattishälsning 3: Nanne Grönvall - Om du var min
  • Grattishälsning 4: Nanne Grönvall - Håll om mig
Darin, Darin, Nanne, Darin, Nanne, Nanne, Darin, Nanne, Nanne, Darin, Nanne, Darin och Darin.