onsdag, december 21, 2005

Återtåget till Lusasken...

... men jag åkte faktiskt bil. Nu är jag hemma i Kristinehamn (i rubriken benämnt som Lusasken). Vad har hänt? Jo, huset (speciellt övervåningen) är fullt av nygamla skåp och bord. Jag kom hem i går och hann inte med så mycket mer än att träna och spela Lingo med min bror på min whiteboardtavla.

Jag har sovit väldigt dåligt i natt. Det beror på den ohyggligt osköna bäddsoffan som är inbökad i mitt rum. Jag ska någon gång under dagen leta upp en skön madrass som jag kan addera till den redan befintliga i bäddsoffan. Med största sannolikhet kommer denna aktion leda till ljuvlig sömn kommande natt.

Två nummer av Sportmagasinet låg och väntade på mig när jag kom hit i går. Två nummer! Nu börjar det bli lite mycket att läsa. Förutom all kurslitteratur ska jag även läsa en biografi som vi ska ha något seminarium om efter juluppehållet. För min personliga tillfredsställelse läser jag också Filip Hammars och Fredrik Wikingssons 100 höjdare. Och sen två nummer av Sportmagasinet på det!