söndag, december 11, 2005

Bra helg!

Dag 2 av Carlstad Open i dag. Strax innan jag skulle dra mig hemåt gick en förälder förbi mig.

- Är du nöjd med helgen, Niklas?
- (lång tvekan och allmänt mummel) Nja, jo, det är jag väl. Jag vann en match, och det är ju en mer än vanligt, så jag får vara nöjd, sa jag flinandes.

Lite kul, tycker jag. Nästan lika skojigt som det jag sa i går till min motståndare när jag tackade för matchen efter brakförlust med 0-15, 2-15:
- Vad ska du ha för lektionen?

Storform var ordet. Men det är bara att bryta ihop och komma igen, som Per Elofsson sa.

Bäst just nu är Skandiareklamen där de har fondförvaltaraudition á la Idol. Tre män och en kvinna sitter vid ett bord och leker Daniel Breitholtz, Kishti, Clabbe af Geijerstam och Mr Swartling. Det är så likt - och så bra! Håll utkik!