torsdag, juli 12, 2007

Stor special!

Stor semesterspecial med tanke på den låga uppdateringsfrekvensen? Nja, inte riktigt.

Det har varit stor badmintonspecial. I samband med tisdagens badmintonspecial var det rekordspecial: inte på många år har så många tränat under sommaren. Jag trodde tisdagen skulle fortsätta med Morden i Midsumer-special, men i stället var det friidrottsspecial.

Stor badmintonspecial även i går. Efter träningen var det stor hungerspecial, och därför beslöt jag mig för en gatuköksspecial på vägen hem. Hamburgerspecialen var total, med lite inslag av pommes frites-special. Fotbollsspecialen i Forshaga under kvällen - där DIF spelade jubileumsmatch - var en stor återkomstspecial för nye tränaren Milenko Vukcevic. Stor segerspecial med 8-0.

I dag: Som vanligt jobbspecial. Sedan stor power nap-special - som nog blev lite för lång (det är därför jag inte har gått och lagt mig ännu). Fotbollsspecialen som följde på tv var intressant. Helsike så många stjärnor Elfsborg har. Mitt tips om allsvensk slutsegrare går nog in.

I morgon: Stor Norgespecial!