måndag, juli 02, 2007

Min filmlista

Ramlade precis över en ohyggligt lång lista med filmer på en blogg jag följer. Det var säkert uppåt 200 filmer. Blogginnehavaren hade helt sonika markerat vilka av filmerna på listan denne har sett. Jag blev direkt sugen på att kopiera hela listan och visa vilka av dem jag har sett. Sedan, när jag gick igenom hela listan, såg jag det onödiga i det hela. Jag hade knappt sett någon av dem. Av alla filmer jag kommer ihåg från listan - och som jag har sett - är det bara Fight Club och Forrest Gump jag kommer på på rak arm.

Men jag känner mig fortfarande sugen på filmlistning! Därför kommer Nickes lilla-versionen av filmlistan. Ett kryss markerar att jag har sett filmen. Håll till godo!

[X] Varning för Jönssonligan
[X] Jönssonligan och Dynamit-Harry
[X] Jönssonligan får guldfeber
[X] Jönssonligan dyker upp igen
[X] Jönssonligan på Mallorca
[X] Jönssonligan och den svarta diamanten
[X] Jönssonligans största kupp
[X] Jönssonligan spelar högt