fredag, januari 18, 2008

Du är Ingvar!

Då John Major, Tony Blair och... hm, vad heter han? Hur som helst, han är Storbritanniens nuvarande premiärminister. Dessa tre - plus en del andra gubbar och krångliga system - har tagit en del tid i anspråk. Därför är det med stor sorg jag måste meddela att det inte blir någon variant av På spåret inför helgens övningar.

Men! I stället för att jag ska vara klurig och filurig ska du få vara det. Vi kör en Jeopardy!-variant ("Jag ger svaren - ni ställer frågorna") på det hela. Jag tror intresset för detta är minst sagt outtömligt. Här kommer svaret:

Järfälla

Nå, vad har du för klurig ledtråd till det resmålet?

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det är ju öppet Oldsbergsmål, så jag kan verkligen inte låta bli den här ledtråden på lägsta (Ja, i ordets alla bemärkelser) nivån.

N1
Om det är lätt att bli fast på vårt resmål är oklart,
men kanske kan en familjär fälla ge er den slutgiltiga ledtråden till vart vi är på väg.

19 januari 2008 kl. 12:42  

Skicka en kommentar

<< Home