söndag, januari 13, 2008

Karlstad gånger två

Sju dagar går oerhört snabbt.

Veckans...


...rätta svar: Karlstad var naturligtvis det rätta svaret. Det jag nu funderar på är om det var mina eller Ingvar Oldsbergs ledtrådar som var fredagens bästa. Veckans riktiga På spåret reste nämligen också till Karlstad. Häftigt, tycker jag.

...segrar: Vi var väldigt duktiga i går när vi spelade elitser... förlåt, division 3. 5-3 och 7-1 är sifferkombinationer som smakar mumma.

...resultatbörs: Länge höll jag Johan Wester och Anne Lundberg stången, men på slutet gick de om mig. Men de var ju två.

...födelsedagsbarn: Vi säger grattis till Degerfors IF som i dag fyller 101 år. Hoppas det kommande året blir en smula mindre turbulent än det föregående. Okej?

...kock: Norsken, som i går kväll kokade korv - i stekpanna. Norskt vis? Måste vara så!