söndag, december 09, 2007

Björn lämnade jag hemma

En vecka då jag gjorde succé som Ingvar Oldsberg.

Veckans...

...rätta svar: Naturligtvis var det Halmstad som var rätt svar i mina lilla På spåret-lek. Vinnarna kontaktas per e-post.

...olyckligaste: Jag trodde att skitdelarna av årets fotbollssäsong var över. Då går Stora Halla i Degerfors och brinner ner. Tur att det snart är nytt år.

...grubbel: "Om jag hade gjort så - hade jag vunnit då? Eller kanske så? Eller så?" Ja, frågorna efter förlusten med 25-27 i tredje set i min första match i Halmstad var inte att leka med. Hade jag bara vunnit hade jag sluppit dem.

...skilda världar: Idol-vinnaren Marie Picasso hade säkerligen en hektisk helg. Förra årets vinnare hade nog inte det. Han var "Vågmästaren" i Parlamentet. Picasso vet vad som väntar.

...säng: Dra mig baklänges vilken komfort det bjöds på på hotellet i Halmstad! Ett tag funderade jag på hur jag skulle få med mig sängen hem.

...glömda: Alltid samma sak! Under veckan kommer jag på massor med saker och händelser som ska med i veckosummeringen, men när jag väl sitter och summerar faller allt bort. Alla läsare kan dock vara lugna - allt är ju som vanligt!