torsdag, december 06, 2007

Kan jag få ett svar från dressinen?

Nickes lilla presenterar: Vart är jag på väg?

Nl Nl Nl Nl Nl
Jag drar mitt strå till stack... förlåt staden, och åker söderut till stad där kärleken alltid är påtaglig - åtminstone i de norra delarna.

Nl Nl Nl Nl
Aj! Ursäkta mitt lilla utbrott, men en geting(e) bet mig. Nu fortsätter resan mot landskap där det kan vara svårt att stå på fötterna.

Nl Nl Nl
Av vattnet i staden att döma är ett märke med modeller som Sunny och Bluebird den populäraste bilen. Om man vill kan man säkerligen ta en sommarplåga till bot över nämnda vatten.

Nl Nl
Är vi inte framme snart, Per? Jag börjar snart gess...pa. Invånarna i vår stad vill naturligtvis vara alla till lax.

Nl
Äntligen framme! Nu drar vi till Örjans fotbollstillhåll och ser om några gurkburkar har rymt från handbollshallen. Här kommer det bli gyllene tider - lita på det!


På vilken nivå tog du det?