söndag, maj 25, 2008

"Och en ny Volvo Flexifuel!"

652 24.

10 000 kronor rikare hade jag nu varit om jag hade varit medlem i Postkodlotteriet. Mitt postnummer lär aldrig vinna igen, så nu är det verkligen ingen idé att gå med i lotteriet. Bra. Då slipper jag fundera mer över det. Jag har förvisso inte legat sömnlös om nätterna och funderat på om jag ska gå med i Postkodlotteriet eller ej, men det känns alltid skönt att kunna släppa tanken helt.

Att vinna det europeiska schlagerspektaklet verkar numera vara lika svårt som att kamma hem vinsten i Postkodlotteriet. Jag vet inte vad vi ska göra. Kopiera det ryska receptet och till nästa år hyra in Kristoffer Berntsson och Linda Lampenius tillsammans med någon begåvad artist?

Roligast i går var när Luuks bisittare Josef Sterzenbach, i samband med presentationen av Spaniens bidrag, kallade Thomas Östros för en "fiktiv figur".

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Attans attans Niklas! Det borde du ha förutsett som du förutser allt annat på din blogg.

28 maj 2008 kl. 22:42  

Skicka en kommentar

<< Home