tisdag, juli 27, 2010

Anropar Skansen, Stockholm, Sweden

Personligt meddelande till Anders Lundin, programledare, med tanke på kvällens avsnitt av Allsång på Skansen:

Använder du, Anders, i likhet med tidigare avsnitt begreppet "in da house" vid ett flertal tillfällen (läs: mer än ett) har du i mina ögon förbrukat det lilla förtroende svenskarna har för dig.

Tidigare har det låtit så här:

- Timoteij, in da house!
- Kikki Danielsson, in da house!
- Östen med Resten, in da house!
- Cacka Israelsson, in da house!

Nej, Anders. Nej.

1 Comments:

Blogger Ida said...

HA HA! Detta har inte jag uppmärksammat! Nu ska jag studera Anders riktigt ordentligt under kvällens program. Känns som jag fick ett riktigt spännande uppdrag nu (av mig själv). Kul :)

27 juli 2010 kl. 19:14  

Skicka en kommentar

<< Home