torsdag, mars 13, 2008

Oldsberg tillbaka

Dags igen. Vart är jag på väg?

Nl Nl Nl Nl Nl
Saablar, inleder vi med att åka fel? Nej, jag tror minsann att vi är på rätt väg. Än så länge orkar vi hålla staden stången.

Nl Nl Nl Nl
Vi är nog på väg mot rätt stad, men jag slänger ändå in en brasklapp. Känd corre håller koll på vad som händer i staden.

Nl Nl Nl
Central grip-etta huserar stadens lejonbeklädda is-stridare. Tänk godis så har du ledtrådens inledande plats.

Nl Nl
Vi närmar oss Sveriges femte största kommun där musiker-Lars utan problem tar hem en bäck.

Nl
Lid-? Lin-? Lid-? Lin-? Ta tyget och lägg på en -köping. Du är framme!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag vet, jag vet! (Redan på första ledtråden, boo-yah). Ska man skriva det här? Eller spoilar man the fun för de andra då? //Helena

14 mars 2008 kl. 16:24  

Skicka en kommentar

<< Home